Написання програм з повторенням (програма “Пес Мухтар та Метелик”)
1. Запустити середовище Scratch .
2. Видалити Об’єкт1 (Рудого Кота).
3. Зберегти проект під назвою “Dog_Butterfly.sb” у свою папку (D:\\Tutorial\5-X).
4. Обрати із папки фон для Сцени .
5. Додати новий об’єкт із папки .
6. Додати новий образ об’єкта.
7. Змінити назву об’єкта на Пес Мухтар.
8. Розмістити пса зліва (х: -178 у: -84) та задати потрібний розмір за зразком:
9. Зберегти файл.
10. Створити програму:
- переміститись в х: -178 у: -84
- завжди виконувати:
переміститись на 15 кроків
говорити Гав! впродовж 1 сек
переміститись на 15 кроків
наступний образ
якщо границя, відбити
11. Запустити скрипт на виконання.
12. Натиснути кнопку приймати тільки зліва направо на панелі властивостей для правильного руху Мухтара.
13. Запустити скрипт на виконання. Переконатись у правильності його роботи.
14. Зберегти файл.
15. Додати із папки новий об’єкт .
16. Додати новий образ об’єкта.
17. Змінити назву об’єкта на Метелик.
18. Розмістити метелика зліва та згори над Мухтаром (х: -130 у: 50), задати потрібний розмір за зразком:
19. Зберегти файл.
20. Створити програму:
- очистити графічні ефекти
- задати розмір 50%
- переміститись в х: -130 у: 50
- завжди виконувати:
задати розмір 50%
переміститись на 20 кроків
чекати 1 сек
змінити ефект колір на 15
переміститись на 20 кроків
наступний образ
змінити розмір на 15
чекати 1 сек
переміститись на 20 кроків
якщо границя, відбити
21. Запустити скрипт на виконання. Переконатись у правильності його роботи.
22. Зберегти файл.
23. Запустити програму, натиснувши на зелений прапорець у правому кутку вікна програми. Отримати одночасне виконання обох скриптів.
24. Показати роботу вчителеві.
Немає коментарів:
Дописати коментар