субота, 19 листопада 2016 р.

Написання програм з повторенням (програма “Динозавр і Кажан”)

Написання програм з повторенням (програма “Динозавр і Кажан”)

  1. Запустити середовище Scratch .

  2. Видалити Об’єкт1 (Рудого Кота).

  3. Зберегти проект під назвою “Dunozavr_Kagan.sb” у свою папку (D:\\Tutorial\5-X).

  4. Обрати фон 
 для Сцени із папки .

  5. Додати новий об’єкт 
 із папки .

  6. Змінити назву об’єкта на Кажан.

  7. Додати новий образ 
.

  8. Додати новий об’єкт 
 із папки .

  9. Змінити назву об’єкта на Динозавр.

  10. Розмістити кажана та динозавра за зразком та задати потрібний розмір:
     

  11. Зберегти файл.


  12. Виділити об’єкт 
Кажан (клацнути лівою клавішею мишки), перейти на вкладку .

  13. Створити програму:
  • переміститись в х: -200 у: 118
  • завжди:
             переміститись на 10 кроків
             чекати 1 секунду наступний образ
             якщо границя, відбити


  14. Натиснути кнопку приймати 
тільки зліва направо .

  15. Зберегти файл.

  16. Запустити скрипт на виконання.
           


  17. Виділити об’єкт Динозавр, перейти на вкладку .

  18. Створити програму:
  • очистити графічні ефекти
  • завжди:
             говорити Привіт! впродовж 2 сек
             змінити ефект колір на 10
             подумати Хм… 2 сек


  19. Зберегти файл.

  20. Запустити скрипт на виконання.
           


  21. Запустити програму, натиснувши на зелений прапорець у правому кутку вікна програми. Отримати одночасне виконання обох скриптів.
      

  22. Показати роботу вчителеві.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу