Написання програм з повторенням (програма “Динозавр і Кажан”)
1. Запустити середовище Scratch .
2. Видалити Об’єкт1 (Рудого Кота).
3. Зберегти проект під назвою “Dunozavr_Kagan.sb” у свою папку (D:\\Tutorial\5-X).
4. Обрати фон для Сцени із папки .
5. Додати новий об’єкт із папки .
6. Змінити назву об’єкта на Кажан.
7. Додати новий образ .
8. Додати новий об’єкт із папки .
9. Змінити назву об’єкта на Динозавр.
10. Розмістити кажана та динозавра за зразком та задати потрібний розмір:
11. Зберегти файл.
12. Виділити об’єкт Кажан (клацнути лівою клавішею мишки), перейти на вкладку .
13. Створити програму:
- переміститись в х: -200 у: 118
- завжди:
переміститись на 10 кроків
чекати 1 секунду наступний образ
якщо границя, відбити
14. Натиснути кнопку приймати тільки зліва направо .
15. Зберегти файл.
16. Запустити скрипт на виконання.
17. Виділити об’єкт Динозавр, перейти на вкладку .
18. Створити програму:
- очистити графічні ефекти
- завжди:
говорити Привіт! впродовж 2 сек
змінити ефект колір на 10
подумати Хм… 2 сек
19. Зберегти файл.
20. Запустити скрипт на виконання.
21. Запустити програму, натиснувши на зелений прапорець у правому кутку вікна програми. Отримати одночасне виконання обох скриптів.
22. Показати роботу вчителеві.
Немає коментарів:
Дописати коментар