Написання програм з повторенням (програма “Динозавр і Кажан”)
1. Запустити середовище Scratch
.

2. Видалити Об’єкт1 (Рудого Кота).
3. Зберегти проект під назвою “Dunozavr_Kagan.sb” у свою папку (D:\\Tutorial\5-X).
4. Обрати фон


5. Додати новий об’єкт


6. Змінити назву об’єкта на Кажан.
7. Додати новий образ

8. Додати новий об’єкт


9. Змінити назву об’єкта на Динозавр.
10. Розмістити кажана та динозавра за зразком та задати потрібний розмір:

11. Зберегти файл.
12. Виділити об’єкт Кажан (клацнути лівою клавішею мишки), перейти на вкладку

13. Створити програму:
- переміститись в х: -200 у: 118
- завжди:
переміститись на 10 кроків
чекати 1 секунду наступний образ
якщо границя, відбити
14. Натиснути кнопку приймати тільки зліва направо

15. Зберегти файл.
16. Запустити скрипт на виконання.
17. Виділити об’єкт Динозавр, перейти на вкладку
.

18. Створити програму:
- очистити графічні ефекти
- завжди:
говорити Привіт! впродовж 2 сек
змінити ефект колір на 10
подумати Хм… 2 сек
19. Зберегти файл.
20. Запустити скрипт на виконання.
21. Запустити програму, натиснувши на зелений прапорець у правому кутку вікна програми. Отримати одночасне виконання обох скриптів.
22. Показати роботу вчителеві.
Немає коментарів:
Дописати коментар