субота, 19 листопада 2016 р.

Написання програм з повторенням (програма “Восьминіг”)

Написання програм з повторенням (програма “Восьминіг”) 
  1. Запустити середовище Scratch .

  2. Видалити 
Об’єкт1 (Рудого Кота).

  3. Зберегти проект під назвою “Vosmunig.sb” у свою папку (D:\\Tutorial\5-X).

  4. Обрати 
із папки  фон для Сцени  .

  5. Додати новий об’єкт 
 із папки .

  6. Змінити назву об’єкта на Восьминіг.

  7. Розмістити восьминога зліва та задати потрібний розмір за зразком:
       

  8. Зберегти файл.



  9. Створити програму:
      

  10. Запустити скрипт на виконання.

  11. Отримаємо результат:
            
  Восьминіг переміщується справа наліво головою вниз. Це означає, що на панелі властивостей об’єкта натиснуто верхню кнопку з назвою можна повернути:
    

  12. Натиснути кнопку приймати тільки зліва направо 
.

  13. Запустити скрипт на виконання. Переконатись у правильності його роботи.
        

  14. Зберегти файл.



  15. Під створеною програмою додати блоки 
 та завжди за зразком:
      

  16. Сформувати блок команд:
  • змінити ефект колір на 10
  • чекати 1 секунду
  • змінити розмір на 15
  • чекати 1 секунду
  • змінити ефект яскравість на 25
  • чекати 1 секунду
  • задати розмір 100%

  17. Перетягнути блок команд всередину циклу завжди.


  18.  Запустити 2-ий скрип на виконання, натиснувши на зеленому прапорці 
 команди .
           

  19. Запустити 1-ий скрип на виконання, 
натиснувши на зеленому прапорці  команди .

  
Переконатись у можливості створення кількох програм для одного об’єкта.
  У теорії програмування таку технологію називають паралельним програмуванням.

  20. Зберегти файл.


  21. Запустити програму, натиснувши на зелений прапорець  у правому кутку вікна програми .
Отримати одночасне виконання обох скриптів:
        

Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу