суботу, 19 листопада 2016 р.

“Складання найпростіших програм” (програма “Лев”)

“Складання найпростіших програм” (програма Лев)

  1. Створити новий файл (новий проект):
  • якщо середовище Scratch не відкрите, то запустити його з Робочого столу ();
  • якщо середовище Scratch запущене, то обрати пункт меню ФайлНовий.


  2. Зберегти файл під назвою “Lev.sb” у папку D:\ Tutorial\5-X.


  3. Створити програму (скрипт) “Lev.sb”, який демонструватиме рух лева по пустелі, спілкування, ріст та зміну кольору:
        

    3.1. Вилучити Об’єкт1 (Кота) зі Сцени

    3.2. Імпортувати фон пустині (папка , файл ).



    3.3. Додати необхідні об’єкти на Сцену за зразком:              

      3.3.1. Додати об’єкт , змінити його розмір та розмістити на кактусі.

      3.3.2. Змінити назву об’єкта на Птах1 (клацнути на поле  біля вкладок
               ,
      ввести з клавіатури нову назву об’єкта – Птах1, натиснути Enter).

      3.3.3. Додати об’єкт , змінити його розмір, розмістити за зразком та перейменувати у Птах2.

      3.3.4. Зробити копію об’єкта Птах1 (клацнути на ньому правою клавішею мишки, у контекстному меню обратидублювати), перенести на потрібне місце, змінити розміри за вказаним зразком та перейменувати у Птах3.

      3.3.5. Додати об’єкт , змінити його розмір, розмістити за зразком та перейменувати у Лев.

      3.3.6. Зберегти файл (на Панелі меню і кнопок управління  натиснути на ).


      3.4. Перейти на вкладку  і створити програму:

      3.4.1. Додати заголовок  натиснуто та 2 команди із категорії блоків команд очистити графічні ефекти і задати розмір 100%:
        

      3.4.2. Додати команду  (координати, які треба ввести, подивитись на вкладці властивостей об’єкта Лев ).

      3.4.3. Додати команду переміститись на 25 кроків (, перетягнути команду , клацнути лівою клавішею на полі  та ввести число 25).

      3.4.4. Додати команди переміщення на 35 кроків, говоріння фрази “Я – лев!”, переміщення на 40 кроків та говоріння фрази “Я росту”:
       

      3.4.5. Додати 3 команди зміни розміру на 1015 і 10, після кожної очікувати 1 секунду:
              

      3.4.6. Додати команду говоріння фрази “Я можу змінювати колір!”, почекати 1 секунду, змінити колір на 510 і 15 (з очікуванням 1 секунду):
       

      3.4.7. Зберегти файл .


  3.5. Запустити програму на виконання (натиснути на ).

Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу