суботу, 19 листопада 2016 р.

Написання лінійних програм (Самостійна)

Написання лінійних програм
 
  Створити проект:
           
           


  1. Запустити середовище Scratch 
.

  2. Видалити 
Об’єкт1 (Рудого Кота).

  3. Зберегти проект під назвою “Dog_Cat.sb” у свою папку (D:\\Tutorial\5-X).

  4. Обрати фон для Сцени 
   із папки .

  5. Додати новий об’єкт 
 із папки .

  6. Змінити назву об’єкта на Кіт Мурко.

  7. Розмістити кота на камені та задати потрібний розмір.


  8. Додати новий об’єкт 
 із папки .

  9. Змінити назву об’єкта на Пес Барбос.

  10. Розмістити собаку зліва у координати (-142, -100) (перетягнути, поки не буде ).
        

  11. Перейти на вкладку 
 та імпортувати образи  і .

  12. Зберегти файл.


  13. Перейти на вкладку 
 та додати блоки:
    13.1. ;

    13.2. очистити графічні ефекти (кнопка Вигляд);

    13.3. переміститись в х: -142 у: -100 (кнопка Рух; самому ввести у поля потрібні координати);

  13.4. змінити образ на dog2-b (додати команду , клацнути на випадаючий список та обрати потрібний образ );

    13.5. чекати 1 секунду (кнопка 
Керувати);

    13.6. переміститись на 20 кроків (кнопка Рух; число 20 ввести з клавіатури);

    13.7. змінити образ на dog2-с;

    13.8. чекати 1 секунду;

    13.9. переміститись на 30 кроків;

    13.10. змінити образ на dog2-b;


    13.11. чекати 1 секунду;

    13.12. змінити образ на dog2-с;

    13.13. переміститись на 35 кроків;

    13.14. чекати 1 секунду;

    13.15. змінити образ на dog2-а;

    13.16. чекати 1 секунду;

    13.17. говорити Гав! впродовж 2 сек (кнопка Вигляд);

  13.18. змінити ефект вздуття на 25 (кнопка 
Вигляд; обрати  та у випадаючому списку обрати вздуття);

    13.19. говорити Гав!!! впродовж 2 сек;

    13.20. змінити ефект яскравість на 25;


    13.21. говорити Гав!!!!! впродовж 2 сек;

    13.22. очистити графічні ефекти;

    13.23. змінити образ на dog2-b;

    13.24. переміститись на 30 кроків;

    13.25. чекати 1 секунду;

    13.26. змінити образ на dog2-с;

    13.27. ковзати 2 сек до х: 150 у: -10 (кнопка 
Рух, обрати та ввести з клавіатури потрібні числа);

    13.28. чекати 1 секунду;

    13.29. переміститись в х: -142 у: -100.



  14. Зберегти проект.

  15. Показати роботу вчителеві.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу