“Складання найпростіших програм” (програма “Балерина”)
1. Запустити програму Scratch (на Робочому столі натиснути на ярлик ).
2. Створити програму (скрипт) “Baleruna.sb”, який демонструватиме рухи балерини на сцені:
2.1. Видалити Об’єкт1 (Кіт) зі сцени (у правій нижній частині вікна програми знайти , клацнути на ньому правою клавішею мишки та в контекстному меню обрати вилучити ).
2.2. Обрати об’єкт Сцена (клацнути на у правій нижній частині вікна програми).
2.3. Змінити фон Сцени (серед вкладок обрати , натиснути кнопку , у діалоговому вікні натиснути на кнопку , двічі клацнути на папці , обрати файл та натиснути кнопку ).
2.4. Додати 1-ий образ балерини (серед кнопок для роботи з об’єктом обрати кнопку Вибрати новий об’єкт з файлу, натиснути кнопку , відкрити папку , обрати , натиснути на кнопку ).
2.5. Поставити балерину на сцену (перетягнути Об’єкт1 у потрібне положення, утримуючи ліву клавішу мишки).
2.6. Змінити розмір балерини відповідно до малюнка сцени (клацнути правою клавішею мишки на зображенні балерини, у контекстному меню обрати Змінити розмір об’єкта; поряд з балериною з’явиться двостороння стрілочка , натиснувши на ній лівою клавішею мишки, потягнути вліво та зменшити розмір балерини до потрібного).
2.7. Перейти на вкладку .
2.8. Додати ще 3 образи балерини (натиснути на кнопку , по черзі додати , , ).
2.9. Отримаємо:
2.10. Перейти до вкладки та скласти наступну програму:
Вказівка. Серед кнопок меню натиснути , перетягнути блок із переліку команд зліва в Область програм (скриптів)
;
натиснути на кнопку , перетягнути блок у Область програми та прикріпити до попереднього; натиснути кнопку , перетягнути блок , …).
2.11. Запустити програму (скрипт) на виконання (натиснути на прапорець , який знаходиться в правому верхньому куті вікна програми ).
2.12. Зберегти програму під назвою “Baleruna.sb” у папку D:\Tutorial\5-X (Файл, Зберегти як…, обрати , обрати потрібний шлях, у поле ввести Baleruna).
Немає коментарів:
Дописати коментар