“Складання найпростіших програм” (програма “Балерина”)
1. Запустити програму Scratch (на Робочому столі натиснути на ярлик
).

2. Створити програму (скрипт) “Baleruna.sb”, який демонструватиме рухи балерини на сцені:
2.1. Видалити Об’єкт1 (Кіт) зі сцени (у правій нижній частині вікна програми знайти
, клацнути на ньому правою клавішею мишки та в контекстному меню обрати вилучити
).


2.2. Обрати об’єкт Сцена (клацнути на

2.3. Змінити фон Сцени (серед вкладок
обрати
, натиснути кнопку
, у діалоговому вікні натиснути на кнопку
, двічі клацнути на папці
, обрати файл
та натиснути кнопку
).







2.4. Додати 1-ий образ балерини (серед кнопок для роботи з об’єктом
обрати кнопку
Вибрати новий об’єкт з файлу, натиснути кнопку
, відкрити папку
, обрати
, натиснути на кнопку
).






2.5. Поставити балерину на сцену (перетягнути Об’єкт1 у потрібне положення, утримуючи ліву клавішу мишки).
2.6. Змінити розмір балерини відповідно до малюнка сцени (клацнути правою клавішею мишки на зображенні балерини, у контекстному меню
обрати Змінити розмір об’єкта; поряд з балериною з’явиться двостороння стрілочка
, натиснувши на ній лівою клавішею мишки, потягнути вліво та зменшити розмір балерини до потрібного).


2.7. Перейти на вкладку

2.8. Додати ще 3 образи балерини (натиснути на кнопку
, по черзі додати
,
,
).




2.9. Отримаємо:

2.10. Перейти до вкладки
та скласти наступну програму:


Вказівка. Серед кнопок меню
натиснути
, перетягнути блок
із переліку команд зліва в Область програм (скриптів)




натиснути на кнопку
, перетягнути блок
у Область програми та прикріпити до попереднього; натиснути кнопку
, перетягнути блок
, …).




2.11. Запустити програму (скрипт) на виконання (натиснути на прапорець
, який знаходиться в правому верхньому куті вікна програми
).


2.12. Зберегти програму під назвою “Baleruna.sb” у папку D:\Tutorial\5-X (Файл, Зберегти як…, обрати
, обрати потрібний шлях, у поле
ввести Baleruna).


Немає коментарів:
Дописати коментар