суботу, 19 листопада 2016 р.

Створення малюнків за допомогою блоків категорії Олівець

Створення малюнків за допомогою блоків категорії Олівець
 
  Ми вже згадували, що положення об’єкта на сцені описується двома числами, які називаються координатами (дивись урок 24).
  Система координат середовища Scratch має вигляд:
     
  У середовищі Scratch можна малювати за допомогою команд категорії :
     
  Інструмент Олівець виконує рисунок приблизно так, як би виконувала його людина.
 Створення малюнка полягає в тому, що програмно олівець опускається на папір, переміщується на певну кількість кроків, потім піднімається.
  Програмно можна здійснювати керування кольором, шириною ліній та тінню (яскравістю олівця).
  У таблиці наведено коди та відповідні їм кольори олівця.
     
  Значення тіні змінюються від 0 до 100. Нулеве значення відповідає чорному кольору тіні, а значення 100 – білому.
  Команда  вилучає зі сцени лише малюнок, створений за допомогою олівця. На фон сцени та розташовані на ньому об’єкти вона не впливає.
  За допомогою команди  можна створювати візерунки з обраних об’єктів.
  Наприклад
      

Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу