Малювання прямокутного трикутника
Завдання. Зобразити прямокутний трикутник за зразком:
1. Створити новий проект у середовищі Scratch

2. Зберегти проект під назвою “Triangle.sb” у свою папку (D:\\Tutorial\5-X).
3. Видалити зі сцени Об’єкт1 (Рудий Кіт).
4. Додати об’єкт


5. Зменшити розмір за зразком:

6. Перейти на вкладку
та додати команди за зразком:


Вказівки.
- Команди
,
, … відносяться до категорії
.
- Для задання кольору обрати команду
, клацнути лівою клавішею мишки на колір, обрати у меню кольорів потрібний

- Координати у команди
ввести з клавіатури.
7. Зберегти файл.
8. Запустити програму (скрипт) на виконання.
9. Показати роботу вчителеві.
Немає коментарів:
Дописати коментар