субота, 19 листопада 2016 р.

Цикл "повторити". Використання штампів (програма “Пальма та Метелик”)

Цикл "повторити". Використання штампів (програма “Пальма та Метелик”)




  1. Запустити середовище Scratch .

  2. Видалити Об’єкт1 (Рудого Кота).



  3. Зберегти проект під назвою “Palm_Butterfly.sb” у свою папку (D:\\Tutorial\5-X).


  4. Обрати із папки  фон для Сцени .


  5. Додати новий об’єкт  із папки .


  6. Змінити назву об’єкта на Пальма.


  7. Розмістити пальму зліва (х: -190 у: -90) та задати потрібний розмір за зразком:
        


  8. Зберегти файл.


  9. Створити програму:
  • очистити
  • переміститись в х: -190 у: -90
  • повторити 8 раз:
              штамп
              чекати 1 сек
              переміститись на 50
  10. Запустити скрипт на виконання. Переконатись у правильності його роботи.
           


  11. Зберегти файл.

  12. Додати із папки  новий об’єкт .


  13. Змінити назву об’єкта на Метелик.


  14. Розмістити метелика зліва (х: -120 у: -50), задати потрібний розмір за зразком:
          


  15. Створити програму руху метелика по колу.
  Вказівка. У попередньому зразку програми змінити:
  • початкові координати;
  • переміщуватись на 80 кроків
  • після команди переміщення додати команду повернути на (стрілочка вгору) 45 градусів



  16. Запустити скрипт на виконання. Переконатись у правильності його роботи.
           


  17. Зберегти файл.



  18. Показати роботу вчителеві.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу