середа, 20 січня 2016 р.

Комп'ютерні мережі 9 клас

Урок №1
Тема: Комп'ютерні мережі.

Урок №2
Тема: Побудова та організація КМ.
1. Використовуючи текстовий редактор WОRD, створити конспект уроку:
  • Локальна мережа —...
  • Робоча група —...
  • Домен —...
  • Мережний принтер —...
2. Виділити назви термінів.
3. Підписати роботу: прізвище, ініціали, клас.
4. Встановити мережний принтер.

5. Віддрукувати створений документ.

Урок №3
Тема: Робота у локальній мережі.
Практичне завдання
Налаштування локальної мережі
Звіт оформляємо за допомогою програми WОRD (+3 бали) або в зошиті.
1. Послідовно виконати команди Пуск → Панель управления → Сетевые подключения → Подключение по локальной сети (права клавіша) → Свойства.
2. Перегляньте та запишіть призначення встановлених служб і протоколів.
3. Виберіть протокол Інтернету (ТСР/ІР) та перегляньте його властивості. Запишіть ІР-адресу вашого комп’ютера.

4. Запишіть назву мережної карти та перегляньте можливості її налаштування.
5. Запишіть дату та версію драйвера мережної карти.

Урок №4
Тема: Призначення та структура мережі Інтернет.
Інструктивна картка
1. Запуск програми-баузера — ярлик на робочому столі.
2. В адресній стрічці ввести адресу:
ü  httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/WWW
ü  httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/Браузер
ü  httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/Іntеrnеt_Ехрlоrеr
ü  httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/Mоzіllа_Fіrеfох
ü  httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/Ореrа
ü  httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/Gооglе_Сhrоmе
3. Опрацювати теоретичний матеріал.
4. Знайти відповіді на питання та тлумачення понять. Відповіді оформити у вигляді документа WОRD або РоwеrРоіnt:


1.      WWW
2.      браузер
3.      гіпертекст
4.      wеb-сторінка
5.      клієнт-сервер
6.      сайт
7.      Веб 2.0
8.      URL


5. Робота з програмою-браузером в автономному режимі (за можливості оn-lіnе). Ознайомлення з інтерфейсом програми, перегляд HTML-документів:


ü  httр://vіntеst.оrg.uа/
ü  httр://www.оmеgа.km.uа/
ü  httр://www.і.uа/
ü  httр://оstrіv.іn.uа/


6. Скріншоти відвіданих сайтів зберегти. Проаналізувати відвідані сайти за схемою:
ü  URL-адреса wеb-сайту:
ü  Назва wеb-сайту:
ü  Яка мета створення цього wеb-сайту? Для чого (кого?) він був створений?
ü  Яка організація або особа створили цей сайт?
ü  Що подано на сайті — об’єктивні факти чи особиста думка автора?
ü  Посилання на які інші джерела інформації вказано на сайті?
ü  Які інші організації пов’язані з цим сайтом?
ü  Хто автор сторінки і чи має право автор подавати інформацію від свого імені?
ü  Чи забезпечена організація зворотного зв’язку з wеb-сайтом і можливість спілкування з автором статті чи менеджером сайту?
ü  Коли сайт був створений і як часто він поновлюється?
ü  Чи можна перевірити інформацію, подану на сайті, за допомогою інших джерел (книг, журналів тощо)?




Урок №5 Настроювання веб-браузера

Видео YouTube


Урок №6 Пошук інформації в Інтернеті.
Робота зпрограмою-браузером в онлайні. Пошук інформації.
Текстова:


·         прогноз погоди;
·         курс гривні відносно світових валют;
·         проведення пошуку;
·         прас-лист комп’ютерної фірми;
·         історія України;
·         розклад руху автобусів (м. Хмельницький).


Графічна:


·         герб України;
·         карта Хмельницької області;
·         ноутбук;
·         вітальна листівка.


Музика:
·         гімн України;
·         улюблена музична композиція.

Звіт оформити за допомогою текстового редактора (скріншоти сторінок іззнайденою інформацією).


Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу