Приступаємо до вивчення нової мови програмування Lazarus
Програмуємо лінійні програми на Lazarus
Проект "Привіт"

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
Edit2.Text:='Привіт, '+Edit1.Text+'!';
end;
Проект 1
Обчислення довжини відрізка за координатами його вершин

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x1,x2,y1,y2:real;
d:real;
begin
x1:=StrToFloat(Edit1.Text);
y1:=StrToFloat(Edit2.Text);
x2:=StrToFloat(Edit3.Text);
y2:=StrToFloat(Edit4.Text);
d:=sqrt((x2-x1)*(x2-x1)+(y2-y1)*(y2-y1));
Edit5.Text:= floatToStr(d);
end;
Проект 2
Обчислення периметра трикутника за даними координатами його вершин

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x1,x2,y1,y2,x3,y3:real;
a,b,c,p:real;
begin
x1:=StrToFloat(Edit1.Text);
y1:=StrToFloat(Edit2.Text);
x2:=StrToFloat(Edit3.Text);
y2:=StrToFloat(Edit4.Text);
x3:=StrToFloat(Edit5.Text);
y3:=StrToFloat(Edit6.Text);
a:=sqrt((x2-x1)*(x2-x1)+(y2-y1)*(y2-y1));
b:=sqrt((x3-x1)*(x3-x1)+(y3-y1)*(y3-y1));
c:=sqrt((x2-x1)*(x3-x2)+(y3-y2)*(y3-y2));
p:=a+b+c;
Edit7.Text:= floatToStr(p);
end;
Проект 3
Обчислити радіус та площу круга, описаного навколо квадрата зі стороною а.

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var a,r,s,pi:real;
begin
pi:=3.14;
a:=StrToFloat(Edit1.Text);
r:=a*sqrt(2)/2;
Edit2.Text:= floatToStr(r);
s:=pi*r*r;
Edit3.Text:= floatToStr(s);
end;
Проект 4. Визначення коефіцієнтів рівняння прямої, заданої координатами двох точок

rocedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x1,x2,y1,y2,a,b,c:integer;
begin
x1:=StrToInt(Edit1.Text);
y1:=StrToInt(Edit2.Text);
x2:=StrToInt(Edit3.Text);
y2:=StrToInt(Edit4.Text);
a:=y2-y1;
b:=x1-x2;
c:=y1*x2-x1*y2;
Edit5.Text:= IntToStr(a);
Edit6.Text:= IntToStr(b);
Edit7.Text:= IntToStr(c);
Edit8.Text:= IntToStr(a);
Edit9.Text:= IntToStr(b);
Edit10.Text:= IntToStr(c);
end;
Проект 5. Обчислення значення виразу для довільно введених значень аргумента.

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x,y: real;
begin
x:=StrToFloat(Edit1.Text);
y:=2*x*x-2*x+5;
Edit2.Text:= floatToStr(y);
end;
Проект 6. Підрахувати, скільки учень відвідує уроків за рік.

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var u,d,m:byte;
s:integer;
begin
u:=7;
d:=22;
m:=9;
s:=u*d*m;
Edit1.Text:= IntToStr(s);
end;
var u,d,m:byte;
s:integer;
begin
u:=7;
d:=22;
m:=9;
s:=u*d*m;
Edit1.Text:= IntToStr(s);
end;
Немає коментарів:
Дописати коментар