середа, 16 листопада 2016 р.

Програмуємо лінійні програми на Lazarus

Приступаємо до вивчення нової мови програмування Lazarus
Програмуємо лінійні програми на Lazarus
Проект "Привіт"


procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
  Edit2.Text:='Привіт, '+Edit1.Text+'!';
end;   
Проект 1
Обчислення довжини відрізка за координатами його вершин
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x1,x2,y1,y2:real;
  d:real;
begin
  x1:=StrToFloat(Edit1.Text);
  y1:=StrToFloat(Edit2.Text);
  x2:=StrToFloat(Edit3.Text);
  y2:=StrToFloat(Edit4.Text);
  d:=sqrt((x2-x1)*(x2-x1)+(y2-y1)*(y2-y1));
  Edit5.Text:= floatToStr(d);
end;    

Проект 2
Обчислення периметра трикутника за даними координатами його вершин
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x1,x2,y1,y2,x3,y3:real;
  a,b,c,p:real;
begin
  x1:=StrToFloat(Edit1.Text);
  y1:=StrToFloat(Edit2.Text);
  x2:=StrToFloat(Edit3.Text);
  y2:=StrToFloat(Edit4.Text);
  x3:=StrToFloat(Edit5.Text);
  y3:=StrToFloat(Edit6.Text);
  a:=sqrt((x2-x1)*(x2-x1)+(y2-y1)*(y2-y1));
  b:=sqrt((x3-x1)*(x3-x1)+(y3-y1)*(y3-y1));
  c:=sqrt((x2-x1)*(x3-x2)+(y3-y2)*(y3-y2));
  p:=a+b+c;
  Edit7.Text:= floatToStr(p);
end;      
Проект 3
Обчислити радіус та площу круга, описаного навколо квадрата зі стороною а.  
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var a,r,s,pi:real;
begin
 pi:=3.14;
 a:=StrToFloat(Edit1.Text);
 r:=a*sqrt(2)/2;
 Edit2.Text:= floatToStr(r);
 s:=pi*r*r;
 Edit3.Text:= floatToStr(s);
end; 
Проект 4. Визначення коефіцієнтів рівняння прямої, заданої координатами двох точок

rocedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x1,x2,y1,y2,a,b,c:integer;
begin
 x1:=StrToInt(Edit1.Text);
 y1:=StrToInt(Edit2.Text);
 x2:=StrToInt(Edit3.Text);
 y2:=StrToInt(Edit4.Text);
 a:=y2-y1;
 b:=x1-x2;
 c:=y1*x2-x1*y2;
 Edit5.Text:= IntToStr(a);
 Edit6.Text:= IntToStr(b);
 Edit7.Text:= IntToStr(c);
 Edit8.Text:= IntToStr(a);
 Edit9.Text:= IntToStr(b);
 Edit10.Text:= IntToStr(c);
end;   
Проект 5. Обчислення значення виразу для довільно введених значень аргумента.
     
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x,y: real;
begin
  x:=StrToFloat(Edit1.Text);
  y:=2*x*x-2*x+5;
  Edit2.Text:= floatToStr(y);
end;   
 Проект 6. Підрахувати, скільки учень відвідує уроків за рік.
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var u,d,m:byte;
  s:integer;
begin
 u:=7;
 d:=22;
 m:=9;
 s:=u*d*m;
 Edit1.Text:= IntToStr(s);
end;    

Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу