понеділок, 19 вересня 2016 р.

Урок №5 (8 клас)

Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. Технічні характеристики складових комп’ютера. 

  • Пропонуємо розпочати з короткої розповіді вчителя про те, як технічний прогрес вплинув на розвиток обчислювальної техніки, з демонстрацією


 https://www.youtube.com/watch?v=Ze8tkHXbsYw.


  • Ознайомлення із історією розвитку обчислювальної техніки завершити виконання вправи 1 із рубрики Діємо у групах: окрема група учнів досліджує певне покоління комп'ютерів та розміщує файл із заповненими відомостями та даними на віртуальній дошці заняття.



  • Вчитель з учнями обговорюють архітектуру сучасних комп'ютерів та визначають як принципи, сформульовані фон Нейманом знайшли своє відображення у сучасних пристроях.



  • Вчитель демонструє процесор та пояснює його структуру та призначення. Учні за підручником вивчають характеристики процесора. Працюють із таблицею характеристик 


  • На сайті інтернет магазину (наприклад,  http://hard.rozetka.com.ua/processors/c80083/ ) визначають характеристики пропонованих для покупки процесорів.
  • Для ознайомлення із пристроями всередині системного блока після опрацювання тексту разом з учнями вчитель виконує вправу 2 Системний блок з рубрики Діємо. Відкрити файл, якщо не встановлений флеш-програвач, можна і в браузері.
  • п.5-7 школярам можна запропонувати опрацювати самостійно.
  • Під час виконання вправи 3 із рубрики Діємо учні разом із вчителем узагальнюють характеристики комп'ютера: процесора, обсяг ОЗУ, тип системи. Також визначають особливості пристроїв введення-виведення та мультимедійного обладнання.
  • У парах учні виконують вправи 2,3,4,5. Диференційоване завдання для пари учнів - вправа 7, з подальшим обговоренням у класі.
  • З коментуванням учні виконують вправу 1(б) у класі. 
  • Домашнє завдання вчитель добирає відповідно до інтересів учнів та обсягу вивченого у класі. Для виконання рекомендуємо запропонувати учням на вибір завдання 1-4, завдання 5 - вказаним вчителем учням (без виконання попередніх завдань), вправу 6 - усім учням

Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу