Пам'ять
комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та
виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. Технічні
характеристики складових комп’ютера.
https://www.youtube.com/watch?v=Ze8tkHXbsYw.
- Пропонуємо розпочати з короткої розповіді вчителя про те, як технічний прогрес вплинув на розвиток обчислювальної техніки, з демонстрацією
https://www.youtube.com/watch?v=Ze8tkHXbsYw.
- Ознайомлення із історією розвитку обчислювальної техніки завершити виконання вправи 1 із рубрики Діємо у групах: окрема група учнів досліджує певне покоління комп'ютерів та розміщує файл із заповненими відомостями та даними на віртуальній дошці заняття.
- Вчитель з учнями обговорюють архітектуру сучасних комп'ютерів та визначають як принципи, сформульовані фон Нейманом знайшли своє відображення у сучасних пристроях.
- Вчитель демонструє процесор та пояснює його структуру та призначення. Учні за підручником вивчають характеристики процесора. Працюють із таблицею характеристик
- На сайті інтернет магазину (наприклад, http://hard.rozetka.com.ua/processors/c80083/ ) визначають характеристики пропонованих для покупки процесорів.
- Для ознайомлення із пристроями всередині системного блока після опрацювання тексту разом з учнями вчитель виконує вправу 2 Системний блок з рубрики Діємо. Відкрити файл, якщо не встановлений флеш-програвач, можна і в браузері.
- п.5-7 школярам можна запропонувати опрацювати самостійно.
- Під час виконання вправи 3 із рубрики Діємо учні разом із вчителем узагальнюють характеристики комп'ютера: процесора, обсяг ОЗУ, тип системи. Також визначають особливості пристроїв введення-виведення та мультимедійного обладнання.
- У парах учні виконують вправи 2,3,4,5. Диференційоване завдання для пари учнів - вправа 7, з подальшим обговоренням у класі.
- З коментуванням учні виконують вправу 1(б) у класі.
- Домашнє завдання вчитель добирає відповідно до інтересів учнів та обсягу вивченого у класі. Для виконання рекомендуємо запропонувати учням на вибір завдання 1-4, завдання 5 - вказаним вчителем учням (без виконання попередніх завдань), вправу 6 - усім учням
Немає коментарів:
Дописати коментар