Завдання 1. Створити проект, в якому над нічним містом під
музику спрайт Кажан (bat1-a) рухається ліворуч і праворуч.
Вказівки до роботи
1.
Запускаємо
програму Scratch.
2.
Видаляємо
із проекту Спрайт 1.
3.
Додаємо
в проект новий Cпрайт. Натискаємо кнопку Новий об'єкт, у теці
Animals та вибираємо Спрайт bat1-a.
4.
Додаємо
для Спрайта Кажан новий костюм bat1-b.
5.
Переміщуємо
Спрайт Кажан ліворуч (з цього місця він і розпочне політ) і
натискаємо на кнопку Приймати тільки з ліва на право.
6.
Змінюємо
стандартне біле тло на night-city-with.
7.
Імпортуємо
до бібліотеки звук Xylo1.
Створюємо скрипт для нашого
об'єкта — послідовність вказівок, що визначають дії та порядок їх виконання
об'єктом.
Завдання 2. Відредагувати проект «Табличка множення», щоб кіт задавав 12 запитань на
множення від 2 до 10.
Завдання 3. Старий Кажан дізнався, що таке паліндром.
Допоможіть нашому герою навчився визначати, чи є задане чотиризначне число
паліндромом.
Алгоритм виконання
Алгоритм виконання
1.
Ввести
чотиризначне число.
2.
Перевірити
коректність введених данних (числа).
3.
Перевірити,
чи є задане число паліндромом. Інакше кажучи, визначити, чи збігаються перша з
четвертою, а друга з третьою. Ці дві умови мають справджуватися одночасно.
Скрипт
Дайте відповіді на запитання
1.
Як
реагує програма, коли користувач вводить числа з більшою або меншою кількість
цифр?
2.
Які
зміни необхідно внести до скрипта проекту, щоб відбувалась перевірка 5-значних
(6-значних) чисел?
3.
А
якщо в числі N цифр?
4.
Які
зміни потрібно внести, щоб змінну кількість цифр користувач задавав сам?
·
Через 10 хв.
проводимо Релаксацію «Вправи для
очей» - Додаток А2
Немає коментарів:
Дописати коментар