Етапи
захисту проекту
Опис проекту
|
|
Назва проекту:
|
Вчимось берегти природу
|
Основні питання:
|
|
Ключове питання:
|
Як зберегти природу?
|
Тематичні питання:
|
1. Червона книга Хмельниччини.
|
Змістові питання:
|
1.Хто руйнує природу?
2.Як стати другом природі?
3.Людина береже природу.
|
Стислий опис:
|
|
Даний проект дає можливість ознайомити з природою
навколишнього середовища;
Формувати
навички догляду за деревами і
кущами, ознайомити з правилами
поведінки;
Пробуджувати відчуття гармонії природних процесів,
надавати можливість творчого вираження
дитячих почуттів, познайомити
дітей з Червоною книгою Хмельниччини,
узагальнити і розширити знання про різноманітність природи ; узагальнити
знання про значення природи в житті
людей та їх вплив на довкілля і природи; розвивати спостережливість і
удосконалювати вміння порівнювати і встановлювати причино - наслідкові
зв’язки; виховувати почуття стурбованості за сучасний стан природи, бережливе
і дбайливе ставлення до неї.
|
Використана література в роботі над проектом
Друковані матеріали:
|
1. Васильчик А.
Лелека просить порятунку- 2003.
- №1. - С.
29-30.
2. Губанова Т.
Вернісаж весняних кольорів. // Початкова освіта. - 2006. - №10 - С. 7.
3. Ілюстрована
енциклопедія тварин. Стрєлков Д.Г., Це ханська О.Ф. Книга 2. - Харків: Пегас,
2005. - С. 24.
4. Козленко
Валентина. Свято Весни. // Початкова школа - 1997. - №3. - С. 17.
5. Комаринець
Валентина. З природою живи у дружбі (Екологічний тренінг-подорож).
//Початкова школа. - 2007. - №9. - С. 23.
6. Короткий
тлумачний словник української мови // Під ред.. Д.Г.
Гринчишина. Київ. : Рад школа, 1988. - 820с.
7. Лавренюк Н.А.
Чарівні дівчата. // Позакласний час. - 2005. - № 3-4. - С. 56-57.
15.Анкети для учнів школи «Як ми шкодимо природі».
|
Додаткове приладдя та витратні матеріали:
|
Гербарії рослин занесених до Червоної книги
Хмельниччини, опудала птахів, зображення тварин та рослин занесених до
Червоної книги. Ватман, кольорові олівці, клей, ножиці, фото тварин та
рослин, кольоровий папір.
|
Ресурси Інтернету:
|
http://klasnaocinka.com.ua, http://redbookofanimals.wordpress.com/, http://khmschool8.wordpress.com/, http://uchni.com.ua/turizm/1347/index.html?page=9, http://www.br.com.ua/referats/Ecologiya/118861.htm?d, http://school.xvatit.com/index.php?titl, https://docs.google.com/document/, http://ostriv.in.ua,
|
Інше:
|
Зустріч з екологами, екскурсія у природничий музей,
похід у ліс, до річки.
|
Демонстрація презентації
«Червона книга
Хмельниччини»
На основі роботи над проектом видана газета «Як берегти природу?»
Під час роботи над проектом було проведено анкетування
серед учнів 3-4 класів.
Анкета «Чи шкодиш ти природі?»
1.
Чи
знаєш ти, які рослини занесені до Червоної книги?
2.
Як
часто ти завдаєш їм шкоду?
3.
Чи
виносиш ти сміття у не відведено для нього місце?
4.
Чим
ми забруднюємо воду?
5.
Чи
страждають від цього її мешканці?
6.
Які
твої пропозиції, щодо переробки сміття?
7.
Як саме ти можеш вплинути на те, щоб природа
була менше забруднена?
8.
Як
ми можемо допомогти тим тваринам, що живуть у природі і їх кількість
зменшується?
Опитування учнів 3 – 4 класів
Працюючи над проектом, ми провели опитування учнів 3-х та 4-х класів.
Ми поставили їм
таке запитання: Як ти бережеш природу?
Потрібно вказати
один з варіантів відповіді:
ü
Намагаюсь робити все що
у моїх силах (бережу рослини, тварини, не розкидаю сміття, розчищаю джерела)
ü
Я про це ніколи не
задумувався
ü
Мені все одно
В опитуванні
взяли участь 35 учнів 3-х класів та 18 учнів 4-х класів.
Таблиця результатів опитування
3-ті класи
|
4-ті класи
|
|||
Так
|
9
|
10
|
||
Не знаю
|
15
|
7
|
||
Ні
|
11
|
1
|
Створено схему «Як людина шкодить
природі» та пам'ятку природолюба.
Захист проекту здійснюється за допомогою презентації «Бережімо природу!!!»
Після захисту проект оцінюється за такими критеріями.
Немає коментарів:
Дописати коментар