Вправа "Алгоритм створення нового проекту у середовищі Скретч"
|
Номер завдання
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
Разом балів
|
Схема оцінювання
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1,5
|
1,5
|
3
|
12
|
Відповідь
|
В
|
Б
|
Г
|
В
|
А
|
А
|
А, Б, В
|
А, Б, Г
|
Г, І
|
|
Кількість балів
|
Моделі добору практичних завдань
Завдання
|
Модель 1
|
Модель 2
|
Модель 3
|
Модель 4*
|
1. Порядок дій
|
2
|
2
|
2
|
|
2. Алгоритм побудови трикутника
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3. Алгоритм розв’язування рівняння
|
2
|
2
|
2
|
|
4. Літера
|
6
|
6
|
6
|
|
5. Оркестр
|
7
|
7
|
7
|
|
6. Парк
|
9
|
9
|
9
|
|
Всього балів
|
22
|
21
|
18
|
29
|
Якщо вчитель організовує роботу учнів над проектом "Навчаємо молодших" або "Будинок, в якому живе Кіт", то доцільно запропонувати учням виконати вправу 1 з теоретичної частини, завдання 4 із практичної частини. Решта часу практичної роботи - обговорення, планування та реалізація проектних завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар