Номер текстового завдання
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
11.
|
12.
|
Правильні відповіді
|
Б
|
А
|
В
|
Б
|
Г
|
В
|
Г
|
В
|
А,Б,В
|
Б,В,Г,Ж
|
А,В,Г,Д,Ж
|
А,Б
|
Схема оцінювання
|
0,8
|
0,8
|
0,8
|
0,8
|
0,8
|
0,8
|
0,8
|
0,8
|
1,4
|
1,5
|
1,5
|
1,2
|
Блог для креативних вчітелів інформатики, та для підготовки учнів до уроків інформатики (Вчитель Пред А. А.)
Сторінки
- Мультфільми
- Техніка безпеки
- Кабінет інформатики
- Пам'ятка "Проект"
- Веб-квести
- Методична
- Мульт-майданчик
- Музей Комп'ютерної Історії
- Моя скарбничка
- Моя громадська діяльність
- Дистанційна підтримка предметів
- Глобальна ініціатива "Година коду"
- Scratch
- Ігри
- Про мене
- Відгук
- Роботи учнів
- Програмуємо на Lazarus
- Для вчителів
- Користні посилання
- Фізкультхвилинки
- Мовний табір 2017
- Школяр-програміст
- Нормативні документи
- Відео
- Критичне оцінювання медіа-ресурсів
- How The Internet Works
- Головна сторінка
- Критерії оцінювання
- Тема. Комп’ютерна графіка
пʼятниця, 31 липня 2015 р.
Урок №5 Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення, зберігання, виведення даних), їх призначення.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар