Школяр-програміст

Підручник 

Освоюємо Java

Оголошення змінних. Ідентифікатори. Ключові слова. Типи даних String, int. Oператор System.out.print(). Конкатенація

Арифметичні операції. Тип даних double. Операція ділення за модулем, в т.ч. ділення за модулем від’ємних чисел. Взаємні перетворення (casting) типів int та double.



Відеоуроки по Java. Іщеряков С.М.

Об'єктне програмування у школі...
5 клас – структурне програмування до вкладених for включно,
6 клас – ознайомлення із об’єктним програмуванням до JavaFX включно,
7 клас – ознайомлення із XML та програмуванням на Android,
8…9 класи – заглиблення у основи об’єктного програмування.

JAVAGR8. Що можна запрограмувати після кожного етапу навчання



1. Загальний відеоурок. JAVAGR8. Відео інструкція з встановлення IDE Eclipse






Урок 1 для 5-го класу. JAVAGR8.Ознайомлення із IDE Eclipse. Перша Java-програма



Які рядки генерують помилку компіляції:
A    System.out println("ABc");
    B    System.Out.println("ABc");
    C    System.out.println("ABc");
    D    System.out.println("ABc")
    E    System.out.println("aBC");
    F    System.out.printtn("ABc");


Урок 2 для 5-го класу. JAVAGR8.Виведення результатів арифметичних операцій. Конкатенація текстів



1. Що буде виведено в результаті виконання коду:






System.out.println(2.8 + 30/8); 
    




Тест (1/1 баллов)

2. Що буде виведено в результаті виконання коду
System.out.println(2.8 + 4.2 + "4" +3.2 + 4.8);
    








Урок 3. Змінні. Типи змінних. Оголошення та ініціалізація змінних. Перетворення типів змінних
















4. Урок 1 для 6-го класу. JAVAGR8. Класи в об'єктному програмуванні. Оголошення полів класу


Якщо ви переглянули відеоуроки і матеріал зацікавив вас, тоді зайдіть за посиланням mon.smartme.university зареєструйтесь і безкоштовно перегляньте ще:

  • Урок 3 для 5-го класу. Змінні. Типи змінних. Оголошення та ініціалізація змінних. Перетворення типів змінних.
  • Урок 2 для 6-го класу. Поняття об’єкту. Оператор new. Ініціалізація та зміна значень полів.
  • Урок 3 для 6-го класу. Методи. Структура методу. Методи класу String










КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Сайт "Школяр-програміст"

Ігри, які навчать вас програмувати

  • game.kodable.com - сервіс для вчителів, які хочуть нестандартно підійти до навчання програмуванню. Онлайн-клас створюється всього за 1 клік мишкою - і можна запрошувати учнів на заняття!

Kodable - для вивчення інформатики в початковій школі
Code.org - для дітей і дорослих
Lightbot - для дошкільнят 4-6 років
Robozzle - найбільше підходить не для вивчення азів, а для постійного повторення і практики
Cargo-Bot - для дошкільнят
CodeMonkey, Scratch, СeeBot ... та ін.
Checkio - навчальний сервіс з багатьма елементами гри

Empireofcode.com – це IT-гра про Космос

Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу