Підручник
Урок 1 для 5-го класу. JAVAGR8.Ознайомлення із IDE Eclipse. Перша Java-програма
Урок 2 для 5-го класу. JAVAGR8.Виведення результатів арифметичних операцій. Конкатенація текстів
Урок 3. Змінні. Типи змінних. Оголошення та ініціалізація змінних. Перетворення типів змінних
4. Урок 1 для 6-го класу. JAVAGR8. Класи в об'єктному програмуванні. Оголошення полів класу
Якщо ви переглянули відеоуроки і матеріал зацікавив вас, тоді зайдіть за посиланням mon.smartme.university зареєструйтесь і безкоштовно перегляньте ще:
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Сайт "Школяр-програміст"
Освоюємо Java
Оголошення змінних. Ідентифікатори. Ключові слова. Типи даних String, int. Oператор System.out.print(). Конкатенація
Арифметичні операції. Тип даних double. Операція ділення за модулем, в т.ч. ділення за модулем від’ємних чисел. Взаємні перетворення (casting) типів int та double.
Відеоуроки по Java. Іщеряков С.М.
Об'єктне програмування у школі...
5 клас – структурне програмування до вкладених for включно,
6 клас – ознайомлення із об’єктним програмуванням до JavaFX включно,
7 клас – ознайомлення із XML та програмуванням на Android,
8…9 класи – заглиблення у основи об’єктного програмування.
JAVAGR8. Що можна запрограмувати після кожного етапу навчання
1. Загальний відеоурок. JAVAGR8. Відео інструкція з встановлення IDE Eclipse
Урок 1 для 5-го класу. JAVAGR8.Ознайомлення із IDE Eclipse. Перша Java-програма
Які рядки генерують помилку компіляції:
A System.out println("ABc");
B System.Out.println("ABc");
C System.out.println("ABc");
D System.out.println("ABc")
E System.out.println("aBC");
F System.out.printtn("ABc");
1. Що буде виведено в результаті виконання коду:
Тест (1/1 баллов)
4. Урок 1 для 6-го класу. JAVAGR8. Класи в об'єктному програмуванні. Оголошення полів класу
Якщо ви переглянули відеоуроки і матеріал зацікавив вас, тоді зайдіть за посиланням mon.smartme.university зареєструйтесь і безкоштовно перегляньте ще:
- Урок 3 для 5-го класу. Змінні. Типи змінних. Оголошення та ініціалізація змінних. Перетворення типів змінних.
- Урок 2 для 6-го класу. Поняття об’єкту. Оператор new. Ініціалізація та зміна значень полів.
- Урок 3 для 6-го класу. Методи. Структура методу. Методи класу String
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Сайт "Школяр-програміст"
Ігри, які навчать вас програмувати
- game.kodable.com - сервіс для вчителів, які хочуть нестандартно підійти до навчання програмуванню. Онлайн-клас створюється всього за 1 клік мишкою - і можна запрошувати учнів на заняття!
Kodable - для вивчення інформатики в початковій школі
Code.org - для дітей і дорослих
Lightbot - для дошкільнят 4-6 років
Robozzle - найбільше підходить не для вивчення азів, а для постійного повторення і практики
Cargo-Bot - для дошкільнят
CodeMonkey, Scratch, СeeBot ... та ін.
Checkio - навчальний сервіс з багатьма елементами гриCode.org - для дітей і дорослих
Lightbot - для дошкільнят 4-6 років
Robozzle - найбільше підходить не для вивчення азів, а для постійного повторення і практики
Cargo-Bot - для дошкільнят
CodeMonkey, Scratch, СeeBot ... та ін.
Empireofcode.com – це IT-гра про Космос
ceebot.com - сайт, який в ігровій формі знайомить з важливими елементами C ++, C # і Java.
CODE HUNT
CODINGAME
SCREEPS
FIGHTCODE
JavaRush
CODECOMBAT
CODE HUNT
CODINGAME
SCREEPS
FIGHTCODE
JavaRush
Немає коментарів:
Дописати коментар